Formål:
At sikre en ensartet procedure for hvordan transportgodtgørelse udbetales til klubbens medlemmer, der samtidigt sikre klubben har det rette data grundlag til at søge om transportgodtgørelse hos forbundet.
Gældende afgrænsning.
Denne procedure gælder alle der kører klubbens medlemmer til kamp, uden for Fyn og derigennem er berettiget til transportgodtgørelse fra klubben.
Det gælder at: alle der kører klubbens medlemmer til kamp på Sjælland, skal benytte brobizz (Enten som ”Pay by Plate”, eller en Brobizz enhed) for at sikre klubben lavest mulige udgift.
- Det gælder at der max ydes tilskud til:
- U10/U12 – ydes der tilskud for maksimalt to biler.
- U15/U19 – ydes der tilskud for maksimalt tre biler.
- 1 og 2. Division Herre/Dame – ydes der tilskud for maksimalt tre biler.
- Slowpitch – ydes der tilskud for maksimalt tre biler.
Det er de 2 eller 3 første tilmeldte biler der er berettiget til transportgodtgørelse.
Fremgangsmåde.
- Senest 1 uge efter kampdagen, hvor transporten af klubbens medlemmer er foregået. Skal der fremsendes en underskrevet transportgodtgørelses blanket til klubbens mail
- Dertil, hvis transporten har været over Storebælt, skal der ligeledes fremsendes dokumentation for udgiften tur/retur
- Bilag sendes til transport@oysters.dk
- pdf. Filer, Såvel som et foto taget med mobil telefon godtages som dokumentation
- Træneren for holdet har ansvaret for at godkende de fremsendte billag og derefter kontakte formanden.
- Formand/Kasser skal Senest 14 dage efter kampafviklingen, ansøger klubben om transportgodtgørelse fra Dansk Softball Forbund via nedenstående link.
- Kasseren skal sikre udbetaling af transportgodtgørelse til de biler, der opfylder ovenstående krav. Via det registrerings- og kontonummer der er udfyldt i transportgodtgørelsesblanketten.